15 yorum

  1. parfüm önerisinde bulunmadığınızı yeni gördüm çok pardon … o halde ilk sorumu tekrarlamak isterim .. niş parfümlerle yarışabilecek düzeyde olan daha alınabilir parfümlerle ilgili yazı rica ediyorum uygunsanız . teşekkürler

    1. Author

      Öneriniz için teşekkür ederim. “Niş parfümlerle yarışabilecek düzeyde olan parfümler” kavramı, oldukça muğlak ve sınırları zor çizilebilecek bir durum bence. Kimi niş parfümler, uygun fiyatlı parfümlerden çok daha başarısız çıkabiliyor. Yani her niş parfüm, çok iyi anlamına gelmiyor.

  2. merhaba, birkaç gündür bloğunuzu ilgiyle takip ediyor ve yazılarınızı okuyorum.Bayan parfümlerini karşılaştırıyorum.Uzun süredir niş bir parfüm arayışındayım fakat niş parfümlerede ayırabilecek kadar yüksek bir bütçem yok. acaba niş parfümlerle yarışabilecek daha alınabilir kapasiteside olan parfümlerle ilgili bir yazı yazabilirmisiniz ? Veya böyle bir bayan parfümü öneriniz varsa öğrenebilir miyim? Şimdiden teşekkürler

  3. Hem erkek hem de kadın versiyonuna yorumlarınızı okudum ve erkek versiyonunu çok daha sevdiğiniz belli 🙂 Muhteşem bir karakter çizmişsiniz erkek versiyonuna yaptığınız yorumda, kıskandım doğrusu 🙂
    Francis Kurkdjian’dan bir sonraki denemem Baccarat olacak 😉
    Sevgi ve saygılar,
    Maria

    1. Author

      Selamlar Maria, erkek versiyonu çok daha güzel bence. Hatta siz de erkek versiyonunu kullanabilirsiniz.

  4. Sizden sadece 5 parfüm arasından 1 veya 2 tanesini önermenizi rica ettim okuyucularınızı önemsemediğiniz belli oldu istisna yapmayıp egonuzu tatmin ettiğiniz için tebrikler ve tşk

    1. Author

      Buradan parfüm önerisi vermediğimi farklı başlıklarda en az 40 belki de 50 defa söyledim. Aynı şeyleri 51. defa yazmak benim için hiç de eğlenceli olmuyor.

      Blogum üzerinden öneri vermemek gibi kendimce aldığım karara saygı göstermenizi beklerdim.

  5. Öncelikle yorumlarını zevkle takip ediyorum. Davidoff The Game hakkında yorumlarınızı çok merak ediyorum. Hangi mevsimlerde kullanılır kokusu güzel midir cevaplarsanız çok sevirim

    1. Author

      The Game derken sanırım yeni parfümünden bahsediyorsunuz Davidoff'un. Eğer öyleyse henüz denemedim The Game'i. Elime geçerse yazmayı düşünüyorum.

  6. Mobilden girdiğim için. Foruma bakamıyorum sıkıntı oluyor bi istisna yaparsan çok mutlu olurum diğer yorumcular pek ilgimi çekmiyor tek umudum sensin valla 🙂

  7. Benim size bir sorum olucak yorumlarınızı az çok okudum çok yararlı yorumlarınız var uzun bi araştırmadan sonra 5 tane parfüm arasında kaldım ; Rochas Man – Polo Classic – Black xs – Hugo Boss – Diesel ) Hugo Boss ve Dieselin parfümlerinden daha seçemedim yani tam karar veremedim ama onlarıda çok öven var . Sizden isteğim beni bu durumdan kurtarmanız 🙂 Beyaz tenli sarı saçlı çok olmasada yağlı bir cilde sahibim . Yaş olarak önerileriniz farketmez zaten parfümden istediklerim belli ; Kalıcı ama boğucu değil ama aynı zamanda hafifte değil nasıl desem Nane gibi keskin kaliteli ama ayni zamanda vanilyali tatlı koklamaya doyulamayan bi parfüm istiyorum ortama girdigimde tabi dikkat cekmesi benim icin onemli ama bende koklamaya doyamıyım istiyorum . Biraz saçma bi anlatım oldu ama sizin beni anlıyacağınızdan süphem yok aynı zamanda sizde bu parfümler haricinde öneride bulunursanız onada sevinirm . Şimdiden tşk ederim .

  8. Pour homme bence kesinlikle kadın kullanımıda çok uygun. Kokuyu ilk sıktıgınız andan son ana kadar kaliteyi ve rafineliği hissediyorsunuz. Keske biraz farkedilirde olsa tadına doyum olmazmış

  9. Pour Homme ile kıyasladığınızda hangisini daha çok sevdiniz? Kokuları çok zıt mı yoksa birbirlerine yakın mı?

    1. Author

      Kokuları birbirine yakın fakat bence Pour Homme yani erkek versiyonu bir adım önde koku güzelliği ve kalite bakımından.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.